Perfect! Zoals altijd. Er wordt goed geluisterd wat je graag wilt. Goede verzorging en aandacht
Correct en met veel vakkennis, uitleg en zorg behandeld. Erg blij met het mooie krulende resultaat!!
Dit is echt een all inclusive verwenmoment voor jezelf! De relaxte sfeer in de salon, geen andere klanten dus alle rust en aandacht, het professionele advies, geduld en alle kennis om mijn eigen natuurlijke krullen terug te toveren, en dat is gelukt!
Wow, was echt verrast met het eindresultaat super blij mee! Echt een aanrader vergeleken met andere ervaringen, heel erg bedankt Bianca ik kom zeker terug!
Altijd weer fijn als je krullen opgefrist worden. Erg blij weer 🥰
Ik heb weer genoten!
Ontzettend fijne professionele salon, waar ze echt tijd voor je nemen en uitleg geven over elke stap.
Bianca is een super goede kapster neemt echt de tijd voor je en geeft goede adviezen.
weer ontzettend goed geholpen door Bianca, blij met mijn kleur haar en de krullen
Wat een mooie krullen!!! Nooit gedacht dat ik er zoveel had. Hele fijne en duidelijke uitleg gehad zodat ik het thuis ook in model kan brengen. Ik ben helemaal gelukkig.