Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht aan Salon voor Haar. Ik heb er een heel positief gevoel aan over gehouden. Eerst een beetje huiverig omdat bij de vorige kappers ik met veel korter haar naar buiten ging als wat ik wilde. Er wordt heel goed geluisterd door Bianca en bij alles wat zij doet, geeft zij uitleg. Ik ben nog nooit zo tevreden van een kapper naar huis gegaan! Ik kom zeker terug!
Bedankt Bianca!
Bianca was very friendly and really took the time to listen to the challenges I have with my thin hair. With great care, she cut my hair into a shape that creates the appearance of more volume.
I also enjoyed a relaxing massage and a steam hydration treatment during the wash, which made the whole experience even better.
Thank you Angela
Dankzij Bianca wordt mijn haar steeds gezonder en mooier. Door de behandeling en de producten die zij gebruikt gaat het steeds beter krullen. Was weer fijn om bij haar in de stoel te zitten!
Geweldige ervaring momentje voor jezelf bij professionele hairstyliste geeft goede adviezen en tips voor mijn krullen, in een prachtige salon. Ik heb de volgende afspraak alweer staan.
Blij en stralend de deur uitgegaan. Geweldig geholpen en geadviseerd. Bianca neemt alle tijd en geeft je weer het zelfvertrouwen terug.
Is super fijn dat Bianca mijn wensen hoort en dit vertaald naar mooie kleuren en weer een goede coupe. Waardoor het eenvoudig weer in model valt. Maar ook de aandacht en leuke gesprekken dragen hier ook zeker aan bij.
Altijd fantastisch en weer zo mooi gekleurd!!
Zeer tevreden!! Goed uitleg gekregen en mijn haar zit top!! 👌🏼
Heel tevreden met mijn krullen en het was ook relaxed en gezellig.