5.0
gebaseerd op 117 reviews

Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht aan Salon voor Haar. Ik heb er een heel positief gevoel aan over gehouden. Eerst een beetje huiverig omdat bij de vorige kappers ik met veel korter haar naar buiten ging als wat ik wilde. Er wordt heel goed geluisterd door Bianca en bij alles wat zij doet, geeft zij uitleg. Ik ben nog nooit zo tevreden van een kapper naar huis gegaan! Ik kom zeker terug!
Bedankt Bianca!

Marion - 3 maanden geleden

Bianca was very friendly and really took the time to listen to the challenges I have with my thin hair. With great care, she cut my hair into a shape that creates the appearance of more volume.

I also enjoyed a relaxing massage and a steam hydration treatment during the wash, which made the whole experience even better.
Thank you Angela

Amgeliki - 3 maanden geleden

Dankzij Bianca wordt mijn haar steeds gezonder en mooier. Door de behandeling en de producten die zij gebruikt gaat het steeds beter krullen. Was weer fijn om bij haar in de stoel te zitten!

Daniëlle - 3 maanden geleden

Geweldige ervaring momentje voor jezelf bij professionele hairstyliste geeft goede adviezen en tips voor mijn krullen, in een prachtige salon. Ik heb de volgende afspraak alweer staan.

Linda - 3 maanden geleden

Blij en stralend de deur uitgegaan. Geweldig geholpen en geadviseerd. Bianca neemt alle tijd en geeft je weer het zelfvertrouwen terug.

Karin - 3 maanden geleden

Is super fijn dat Bianca mijn wensen hoort en dit vertaald naar mooie kleuren en weer een goede coupe. Waardoor het eenvoudig weer in model valt. Maar ook de aandacht en leuke gesprekken dragen hier ook zeker aan bij.

Geke - 3 maanden geleden

Altijd fantastisch en weer zo mooi gekleurd!!

floor - 4 maanden geleden

Zeer tevreden!! Goed uitleg gekregen en mijn haar zit top!! 👌🏼

Rowena - 4 maanden geleden

Heel tevreden met mijn krullen en het was ook relaxed en gezellig.

Mandy - 4 maanden geleden
Stefanie - 4 maanden geleden