5.0
gebaseerd op 120 reviews

Dit is de 2de keer dat mijn krullen zijn geknipt bij Salon voor Haar. Het was weer een heerlijke en ontspannen behandeling en mijn krullen zijn lekker zacht en zitten weer mooi❤️

Simone - 2 dagen geleden

Fijne snelle communicatie per app
Heel goed geholpen en wat een fijne behandeling!

Fraukje - 3 dagen geleden

Het was een echte verwenafspraak: ik genoot van een heerlijke behandeling + hoofdmassage, terwijl mijn haren genoten van een eigen behandeling waardoor ze weer heerlijk zacht werden. Vervolgens werd mijn haar geföhnd waardoor ik “opeens” allemaal krullen kreeg! Ik weet niet of ik dit thuis zelf vaak ga doen, maar nu weet ik dat het zeker kan, ook met mijn lange haar.

Tina - 4 dagen geleden

Het is heel ontspannend en mijn haar is precies geworden hoe ik het wilde hebben. Bianca is duidelijk bijzonder goed in wat ze doet!

Fiona - 9 dagen geleden

Bianca begrijpt de vraag wat en hoe je het wil en baseert daar haar advies op.
De afspraak is altijd een feestje!

Geke - 9 dagen geleden

Hele fijne kapster! Rustig, veel verstand van het vak, nam echt de tijd op een goede manier. Zeker een aanrader.

Sophie - 11 dagen geleden

Weer heerlijk verwend in een fijne rustige setting. Wil nooit geen andere kapster meer!

Daniëlle - 18 dagen geleden

Wat was het fijn om bij je in de stoel te zitten, Bianca! Dank voor het delen van je kennis en kunde. Ennn… je toverde wel heel veel krullen tevoorschijn 😄. Nu moet ik het zelf gaan proberen, maar met de producten erbij gaat dat vast lukken. En anders de tennissok gebruiken😂.
Hartelijke groet en tot de volgende afspraak.
Ingrid

Ingrid - 19 dagen geleden

Ben heel erg tevreden met het resultaat. Verder is het een heerlijk moment voor mezelf!

Jeanet - 19 dagen geleden

Zeer tevreden! Professioneel en goed geholpen!

Ireen - 20 dagen geleden