5.0
gebaseerd op 120 reviews

Zeer tevreden!! Goed uitleg gekregen en mijn haar zit top!! 👌🏼

Rowena - 4 maanden geleden

Heel tevreden met mijn krullen en het was ook relaxed en gezellig.

Mandy - 4 maanden geleden
Stefanie - 4 maanden geleden
Yvonne - 5 maanden geleden

Super fijn om 1 op 1 behandeld te worden. Goede uitleg en tips gekregen. Heel erg blij met mijn krullenbehandeling

Quirien - 5 maanden geleden

Vandaag voor de 3de keer geweest maar oh wat is bianca geweldig ze neemt alle tijd en luistert goed naar naar je wensen. Het is een mooie salon en alles is daar hygiënisch dat vind ik ook belangrijk.
Ik ben weer zeer tevreden ik zeg tot de volgende keer bianca

Sandra - 5 maanden geleden

Fijne ruimte, veel aandacht en overleg. 🙏🏻

Jeanine - 5 maanden geleden

Voor de eerste keer bij haar geweest. Vriendelijke, kundige vrouw. Neemt samen met jou je wensen en mogelijkheden door.
Tevreden dus.

Marian - 5 maanden geleden

Wat een heerlijke salon. Bianca neemt ruim de tijd voor je en je bent de enige klant in de salon.
Prachtig geknipt en gekleurd. Ik kom hier zeker terug

Marjolein - 5 maanden geleden

Super fijne kapsalon! Bianca heeft passie voor haar vak is klantgericht en geeft goed advies. Ben dus ook super blij met mijn nieuwe kapsel

Sabrina - 5 maanden geleden