5.0
gebaseerd op 120 reviews

De eerste keer bij Bianca en heel tevreden de deur uit. Bianca is een echte vakvrouw. Ze neemt de tijd, geeft goede uitleg en veel tips. Nooit geweten dat ik zoveel krul heb in mijn haar.

Ellen - 8 maanden geleden

Heel blij met Bianca’s knipkunsten! Elke keer kom ik uit de stoel met nog meer krullen. Daarnaast is Bianca heel gezellig en de salon echt prachtig. 😊

Evelien - 8 maanden geleden

Super fijn weer, ik kom weer terug:)

Yvonne - 9 maanden geleden

Verstand van mijn haar. Goede tips. Fijne plek om te zijn en gezellig.

Lisette - 9 maanden geleden
Petra - 9 maanden geleden

Heel fijn geholpen door Bianca. Veel tips gekregen en een prachtig resultaat.

Anne - 9 maanden geleden

Fijne, persoonlijke benadering. Goed advies. Alle tijd en naar buiten met mooie gezonde krullen.

Angelique - 10 maanden geleden

Heb het als zeer fijn ervaren. Bianca luisterd aandachtig naar je wat je wensen zijn en ze vervuld ze ook nog.
Ik ben zeer tevreden.
Ik zeg tot de volgende keer

Sandra - 10 maanden geleden

Ik mezelf vanmorgen weer heerlijk laten verwennen en weer helemaal blij met mijn haar! Bianca is echt een vakvrouw!
Gezellige relaxte sfeer en goede verzorging.

Daniëlle - 11 maanden geleden

Altijd leuk als ik bij Bianca ben geweest.
Niet alleen omdat ze me goed aanvoelt en mijn haar goed knipt maar ook omdat het altijd erg gezellig is.
Volgende keer kom ik iets sneller .... mijn kapsels worden steeds korter dus meer onderhoud :)

Yvonne - 11 maanden geleden